Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Kommunismen er innført!!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Scream
Governor
Governor
Scream


Male Antall Innlegg : 37
Age : 1352
Registration date : 07.11.2008

Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeTir Nov 11, 2008 10:11 pm

Kommunismen er innført!

Alle har i de siste dagene whined over at de ikke får være med på å bestemme på forumet. Jeg har egentlig vært ganske careless og det har personer som Hauk reagert på! Jeg mente teknisk avdeling skulle ha ansvaret, men siden folka fremdeles sipper over små detaljer, har jeg innført kommunisme på forumet. Jeg har gitt 7 stykker admintittel, og alle de som ønsker å bli admin tar kontakt med en av de nåværende adminene.



Dette kommer til å ende i totalt kaos noe som jeg allerede vet, siden kommunisme ender ALLTID i totalt kaos og diktatur. Men denne gangen skal enkeltpersoene som alltid SKAL være så pokkers ufornøyde,bli med å styre forumet! Hvis dette ender i totalt kaos vil jeg bare si på forhånd: HVA VAR DET JEG SA? KOMMUNISMEN ER EN UMULIG TANKE SOM BARE ENDER I DÅRLIGE LEVEVILKÅR OG TOTALIÆRT DIKTATUR!!!


Håper dere liker den nye innføringen på forumet og at dette faktisk lar seg løses! Derfor gir jeg denne idéen en sjanse.


Takk for meg

Scream:D king
Til Toppen Go down
https://roysta.1forum.biz
Sneo
Forum Lord
Forum Lord
Sneo


Male Antall Innlegg : 66
Age : 31
Registration date : 07.11.2008

Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeTir Nov 11, 2008 10:33 pm

Du e klar øve at Komunisme vil sei at ein person (du) bestemme (i detta tilfelle) ka så blir lagt ut?
Du har dreve å sletta å sensurert på måfå..å du seie komunisme blir inført NÅ?
Til Toppen Go down
http://sneoz.wordpress.com
Gjest
Gjest




Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeTir Nov 11, 2008 10:55 pm

Scream skrev:
Kommunismen er innført!

Alle har i de siste dagene whined over at de ikke får være med på å bestemme på forumet. Jeg har egentlig vært ganske carless og det har personer som Hauk reagert på! Jeg mente teknisk avdeling skulle ha ansvaret, men siden folka fremdeles sipper over små detaljer, har jeg innført kommunisme på forumet. Jeg har gitt 7 stykker admintittel, og alle de som ønsker å bli admin tar kontakt med en av de nåværende adminene.



Dette kommer til å ende i totalt kaos noe som jeg allerede vet, siden kommunisme ender ALLTID i totalt kaos og diktatur. Men denne gangen skal enkeltpersoene som alltid SKAL være så pokkers ufornøyde,bli med å styre forumet! Hvis dette ender i totalt kaos vil jeg bare si på forhånd: HVA VAR DET JEG SA? KOMMUNISMEN ER EN UMULIG TANKE SOM BARE ENDER I DÅRLIGE LEVEVILKÅR OG TOTALIÆRT DIKTATUR!!!


Håper dere liker den nye innføringen på forumet og at dette faktisk lar seg løses! Derfor gir jeg denne idéen en sjanse.


Takk for meg

Scream:D king

Jippi, kroppen min begynner å produsere anarkiske hormoner.
Til Toppen Go down
Sneo
Forum Lord
Forum Lord
Sneo


Male Antall Innlegg : 66
Age : 31
Registration date : 07.11.2008

Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeTir Nov 11, 2008 11:02 pm

"Anarkiske Hormoner"... Vil d sei at du går for anarki :>? :afro: :afro:
Til Toppen Go down
http://sneoz.wordpress.com
Lydia Nalen
Governor
Governor



Female Antall Innlegg : 3
Age : 115
Registration date : 11.11.2008

Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 12:06 am

damn Daniel er for anarki
Til Toppen Go down
Hauk
Forum Lord
Forum Lord
Hauk


Antall Innlegg : 25
Registration date : 07.11.2008

Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 12:13 am

Du har kje innført Kommunisme, men Anarki!

AFRO-ANARKI FTW! :afro: :afro: :afro: :afro:

"Carless" ? ja, e kje så monge 16 åringar så har bil ^^
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 1:03 pm

Hauk skrev:
Du har kje innført Kommunisme, men Anarki!

AFRO-ANARKI FTW! :afro: :afro: :afro: :afro:

"Carless" ? ja, e kje så monge 16 åringar så har bil ^^

Bingo! Du tok poenget mitt.

Men hallo, kommunisme trenger ikke konsekvent å være det samme som diktatur.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kommunismen er innført!! Empty
PosteTema: Re: Kommunismen er innført!!   Kommunismen er innført!! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kommunismen er innført!!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Generelt :: Røysta Forum-
Gå Til: